Priset är efter RUT-avdrag
Avtalsstädning för privatpersoner är vårt vanligaste uppdrag. Som privatkund kan du välja uppdragets omfattning och frekvens.
Vi erbjuder återkommande städning varje vecka, varannan- eller var fjärde vecka. Vi följer vanligen en checklista. Men du kan förändra den enligt dina egna önskemål.
Vi hanterar RUT-avdraget och du betalar halva kostnaden varje månad. Vi är ett av få städföretag som har 30 dagar netto som betalningsvillkor.
Normalt sett utför vi, just nu, bara storstädning på helger. Anledningen är att vår städpersonal är fullbokade under vardagar.
Storstädning är en utökning av "avtalsstädning". Se gärna "Checklistan" för storstädning.
Som vanligt lämnar vi garanti på vårt uppdrag.
Flyttstädning innebär att du överlämnar lägenheten eller villan till oss för att göra "soprent". Vi städar allt, överallt. Vi håller också med allt. Det kan dock innebära att vi tar en framkörningsavgift för att kunna ta med allt material vi behöver.
Normalt sett gör vi endast denna typ av städning på helger.
Den nya innehavaren ska känna att det inte kan vara bättre flyttstädat. Vi lämnar givetvis garanti på vårt städuppdrag, så du behöver inte ens komma och godkänna städningen. Det är väldigt vanligt att andra städbolag kräver detta.
Företagsstädning är lite speciellt. Priset beror på vilka städkrav som företaget har samt omfattningen på städuppdraget. .
Vi kan också leverera alla typer av hygienartiklar och förbrukningsvaror inom städ.
Kontakta oss för offert. Vi har referenser om så önskas.
Idag har vi ett antal företag, inom olika branscher, som avtalskunder.
Vi snöröjer och sandar din parkering, garageinfart och dina gångvägar efter beställning.
Tjänsten ingår i rätten till RUT-avdrag, vilket innebär att du, som privatperson, bara betalar hälften av arbetskostnaden.
Företag och Föreningar får betala hela kostnaden utan förmåner..
Framkörningsavgift från 100 kr inkl moms kan tillkomma.